Eindelijk weer een berichtje!

Het was te verwachten, nu het appartement af is vind ik mijn dagelijkse belevenissen niet interessant genoeg om op dit weblog te vermelden.

Nu kan ik wel weer doorgaan over verlichting in de badkamer die nog steeds niet in orde is, of over een verkeerde levering van ledlampjes voor een spotlamp in de slaapkamer, maar het is allemaal niet boeiend genoeg om de moeite te nemen om hier een berichtje over te plaatsen. En er is immers het westerpark-web waar andere mensen dingen over het westerpark kunnen vinden, dus voel ik mij niet zo gemotiveerd om hier ook nog eens dunnetjes dingen over te doen, ook al kan ik hier beter mijn eigen ei kwijt.

Maar waarom nu dan toch een berichtje? Mijn vader heeft voor het eerst in zijn leven iets gebroken (een enkel).

Gisteren met mijn ouders halsoverkop naar het Diaconessenhuis, mijn vader is maandag door het huishoudtrapje heen gevallen (scharnier doorgesleten) en had een heel erg opgezwollen voet, die gisteren ochtend nog erger gezwollen was.
De dokter wilde niet komen omdat hij het toch niet kon zien, dus die verwees naar het ziekenhuis om een foto te maken.

Vandaar dus. Was een diagonale breuk, da’s een lastige omdat je er niet op mag staan (heeft ie dus een dag lang wel gedaan zo af en toe) en zit nu in het tijdelijk gips. Gedoe hoor, moest in zijn onderbroek het ziekenhuis uit omdat de broek niet aan kon blijven met een gips-been….

Gips1

Gips2

Vooral mijn moeder zal het er erg moeilijk mee hebben, want je hebt er nog een extra (zwaar) kind bij.. Dat noodgedwongen bijna de hele dag in de stoel zit.

Volgende week krijgt hij weer ander gips, en ook daar mag ie niet mee lopen 15 weken of zo (zal het niet een maand zijn en daarna een beetje wel er op mogen steunen?)

Ja, zo sta je een peertje in een lamp te draaien en zo zit je in het gips.

One thought on “Eindelijk weer een berichtje!

Leave a Reply

