De zomer voorbij

Zo is ongemerkt een hele maand voorbij gegaan zonder een berichtje.

Is er dan niets gebeurd, niets te melden of ben ik een hele maand op vakantie geweest?

Niets van dit alles, alleen is het wat minder logisch om iets in mijn weblog te zetten nu er een Westerpark pagina is die gevuld kan worden met nieuws rondom het Westerpark… Dus zal ik dit weblog dan maar opdoeken? Daarvoor heb ik er toch te veel tijd in gestoken.

Ik hoop dan ook dat ik er nog wel berichtjes in zal zetten waarvan ik niet vind dat ze thuishoren op de meer publieke Westerpark site. Over wat minder ‘directe omgeving’-achtige dingen, en natuurlijk nog wel wijzigingen op en aan mijn appartement.

Hieronder een foto van een van de zandsculpturen die deze zomer op de Noordwijkse boulevard te bewonderen waren, de meesten van sprookjesfiguren.

Zandwitje

‘Zandwitje’

Leave a Reply

