Waterkers

Gisteren stond de advertentie in de ‘Rijnsburger’. Het eerste stukje van fase 2: De Waterkers…

Waterkers

Vanmiddag heb ik bij de makelaar de map gehaald met informatie. Deze was nogal summier: een paar A4tjes met de plattegronden van de verschillende type woningen, de prijzen en twee inschrijfformulieren, een paarse voor plan west bewoners en een groene voor de rest. Ook hier krijgen voormalige wijkbewoners voorrang.
Ik had begrepen dat fase 2 alleen voor senioren zou zijn, dus wist niet dat hier ook nog appartementen bij zouden zitten waar ik ‘voorrang’ op zou hebben. Niet dat ik spijt heb van mijn keuze hoor, totaal niet.

De prijzen lopen tot 350.000 euro voor de mooiste appartementen, in de kromming. Hier komt geen parkeergarage onder, maar er is ‘voldoende parkeerruimte vlak voor de deur’.

Leave a Reply

