LED there be light! part 2: Don't LED me down

Na nog geen half jaar trouwe dienst (nou ja, in elk geval continu dienst) heeft een deel van de ledjes in mijn rgb led lichtstrip er de brui aan gegeven: de rode.

Light2

Hierdoor ontstond wel een apart maar niet geheel gewenst kleurenspel in de ‘rotatie’ stand, waar ik toch niet zonder een ‘garantie’ poging genoegen mee wilde nemen. Dus is de strip op reis, en krijg ik hopelijk een nieuw exemplaar dat het wel langer zonder morren continu uithoudt.

Voorlopig troost ik me met de vandaag aangeschafte led kerstverlichting.

Buiten is het trouwens sinds gisteren veel lichter geworden ‘s-nachts: we hebben een flinke populatie lantaarnpalen gekregen van de gemeente. Het geeft een romantisch sfeertje op onze ‘binnenplaats’.

Light1

Leave a Reply

