In de lift….

Nee ik heb het niet over aandelen, daar moet je niet op willen wachten, dan kun je beter de trap nemen. Het betreft hier mijn eigen lift, onze eigen Buxuslift om het maar zo uit te drukken, die pas recentelijk ‘uit de kast’ is gekomen, en sinds gisteren een vloerbedekking heeft gekregen.

Nou stond er in het verkoopverhaal ‘zwarte vloerbedekking’ waarbij ik mij een projecttapijtje a la de verdiepinghallen voorstelde, van dat makkelijk schoon te maken stugge tapijt.

Maar wat er nu op de vloer van de lift is aangebracht lijkt meer op linoleum of rubber, en ruikt daar ook naar. Ik weet niet of ik het mooi vind, de bruine draaiingen komen nergens in terug in de inrichting of het moeten de bruine plinten in de verdiepinghallen zijn (die volgens de verkoopbrochure trouwens antraciet geverfd zouden moeten zijn).

Lift

Leave a Reply

