Rondom de deur….

Om de buitenkant ook een beetje op te leuken, en om de inkijk wat te verminderen had ik een glasfoliedecoratie besteld.

Deze is gisteren opgebracht:

Voordeurlogo

Die nacht ervoor (tijdens het noodweer) is er ingebroken in de bouwkeet en zijn ook alle sleutels van de appartementen die nog opleverpunten hadden lopen, ontvreemd. Daarom kreeg ik gisteravond ook twee nieuwe sloten (tijdelijke): op de voordeur en in de berging. Na de bouwvak worden er nieuwe ‘echte sloten’ geplaatst.

Voor wat betreft de verwarming in de badkamer (de pijpjes zijn gisteren verplaatst) ziet het er op het moment ernstig naar uit dat deze pas op 16 augustus (drie maanden na de oplevering!) zal worden opgehangen. Hopelijk worden wel vandaag de tegels gezet.

Verwarmingverplaatsing1

Ook al ga ik er vandaag nog achteraan bij het hoofdkantoor (bij de keet ben ik ‘uitgeprocedeerd’) heb ik de moed al bijna verloren. Waarom loopt dit altijd zo langzaam?En was het maar alleen die verwarming. Het lijstje wil niet zo snel korter worden:

Kookplaat: nog steeds geen afspraak met monteur, en alleen wokpit blijft branden. Gebeld, gemaild, gebeld gemaild… vandaag maar weer bellen.

Keukenombouw: spotbodemdeel in de hoek, ledlampje en kastdeurtje vervangen: status nieuwe bestelling (3e poging) nog niet bekend (er wordt niet op mijn 2 mails gereageerd, misschien vakantie?) Vandaag dus maar bellen.

Ledlichtjes badkamer: heb nog niet kunnen testen of het verwijderen van de verlengkabels er voor zorgt dat de lampjes wel allemaal dezelfde kleur hebben (ik vermoed niet). Mail naar plafondleverancier die de electricien heeft geregeld die ze twee weken terug aan de praat heeft gekregen om te vragen wat ik moet doen om ze weer aan te krijgen heeft nog niets opgeleverd, dus ook maar weer bellen. Na de test weet ik in elk geval of dat de oorzaak was, maar dan is het plafond nog niet dicht en zij gaan na volgende week met vakantie.

Eyeleds in de vloerbedekking van de gang: ze flikkeren nog steeds, ook na het toezenden van een nieuwe trafo. Gebeld met fabrikant, die zou informeren bij technische collega, en terugbellen. Nog niets gehoord, maar weer bellen….

Paneelgordijnen: waren er vorige week niet, en deze week ook nog niet bij stoffeerder bezorgd, na twee keer bellen met stoffeerder zou er nagebeld worden bij leverancier of ze het nog halen deze week, want ook de stoffeerder gaat na vrijdag op vakantie….

Welk van de 6 puntjes ik deze week nog kan wegstrepen, blijft nog een verrassing. Ik ga vandaag weer mijn best doen om iets te weten te komen…

Leave a Reply

