Verbeterpuntjes

Nadat je bent opgeleverd is er nog van alles dat niet helemaal snor zit, het een is zaak voor de aannemer, cq de toeleveranciers, het ander is je eigen idee van hoe het mooier zou kunnen.

Hieronder verbeterpuntje aannemer: de deur van de cv-kast. Tot voor kort zag die er zo uit (niet aanwezig):

Cv_kast1

Maar sinds gisteren heb ik een deur, hoera:

Cv_kast2

Gisteren kwam ook Lestella voor de derde afmaakpoging, maar het hoekstuk van de spotbodem was helaas weer grijs (zoals de hele spotbodem dat bij de eerste levering van de keuken was) maar wel de juiste afmeting (dat was ie niet de tweede keer, toen was hij wel zwart).

Poging vier volgt waarschijnlijk weer over 3 weken, of nog later.

Verder zag het er tot vanochtend in mijn badkamer nog zo uit:

Badkamerplafond1

Nu zijn ze vanochtend twee uur bezig geweest (vanaf half 8) om de lampjes aan de praat te krijgen. Die deden het uiteindelijk, maar niet allemaal met dezelfde kleur. Ik moest helaas naar mijn werk, dus hoop vanavond (maar denk niet dat het zo is) dat in elk geval het plafond nu dicht is en het licht het doet, al dan niet op kleur.

Het is niet altijd makkelijk om nieuwe technologie te willen toepassen….. laat staan goedkoop (wat kost zo’n paar uur electricien extra), en dan weet je niet eens of je dan wat hebt…..

De verwarming in de badkamer zou ook gisteren verplaatst worden hoorde ik van de uitvoerder maar die zijn weggegaan zonder bij mij langs te zijn geweest. Of dit verhaal ook klopt weet ik niet – van tevoren was er namelijk geen bezoek bij mij aangemeld. Maar nu schijnt het zeer twijfelachtig te zijn of men ze nog te pakken krijgt voor de bouwvak????

Eerst maar eens rustig weekend vieren, en uitslapen (als de bovenburen niet vroeg beginnen met boren)!

Leave a Reply

