Paint it black… no gold!

De laatste weken was ik niet echt vrolijk, het schoot maar niet op met mijn opleverpunten en ik zag meer kastjes en muren en leeuwen en beren dan dat ik mijn geplande verhuisdatum ook echt zag doorgaan.

Maar gisteren, toen ik voor de zoveelste keer een pad door de blubber naar de bouwkeet had getrokken, en daar wederom een kastje-muur en daar kunnen wij niets aan doen verhaal had aangehoord, werd ik een beetje boos (eigenlijk ontzettend neerslachtig en verdrietig, maar vanuit dat gevoel heb ik enige agressie geuit).

Vervolgens kreeg ik die dag een heel aardige man over de vloer (nee ik mocht hem niet houden, hij is al bezet) met de naam Eugene, die mijn lijstje met toch wel nijpende punten een voor een afwerkte. Uiteraard zijn er nog wel een aantal zaken die niet goed zijn, maar die staan ook op de opleverlijst en zullen wel een keer aan de beurt komen (die zijn bij iedereen niet goed, zoals het schilderen van de houten delen van de balkons, en het storten van een vloertje in de meterkast, het repareren van de lift en dergelijke). Maar dingen zoals het vervangen van tegels, het kitten van ramen en badwand, het vervangen van een deurrubber en een scharnier, zijn nu in elk geval verholpen.

Dus was mijn dag weer een beetje goed, en heb ik meteen die dag een flinke hoeveelheid goudverf op de muur gekwast (3 blikken). Morgen begin ik met zilver.

Paintitgold

Leave a Reply

