Badkamer Blues

Gisterochtend was ik in mijn badkamer, om de tegelzetters uitleg te geven, en het (werk)licht scheen eindelijk in die duisternis, maar het was nog geen tegeltijd.

Mijn badkamer was kaal, ende nog steeds niet erg in vorm

De tegels stonden startklaar, en zagen er niet helemaal zo mooi uit als in de showroom, maar waren wel de juiste. Misschien doen ze het beter in formatie.

Bianco

Negro

Antracite

Als het goed gaat, Moet ie er toch min of meer uit gaan zien als ik hoopte, op een (plafondlicht)puntje na.

Badkamertje

Maar er moet nog wel wat gebeuren, en hopelijk gaat dat allemaal zoals het moet:

voorzetwandjes van 20 cm dik en 120 cm hoog (achter wc en wastafel)
een flinke zuil beton om de twee inspringende wanden aan elkaar gelijk te laten lopen, en in die zuil mijn electrapunt op de juiste plaats
trede naast het bad, en zitje er boven, gelijk aan de badrand
radiatoraansluiting op de juiste hoogte uit de wand (de betonzuil die nog geplaatst moet)
rioolbuis met een paar extra bochten omleiden zodat ie wel binnen de 20 cm voorzetwand achter de wc valt

Daarbij trapt hopelijk niemand de buisjes van de vloerverwarming lek, ik heb het al horen kraken …

Ik heb in elk geval alles doorgegeven dat daar nog moet gebeuren, en zal toch maar de stoute (oude) schoenen aantrekken en nog een keer komen spieken of het wel goed gaat, het ergste dat me kan overkomen is dat ze me wegsturen… De lift zou het trouwens vanaf vandaag moeten doen.

One thought on “Badkamer Blues

Leave a Reply

