Eerste opleverweek

Deze week werden de eerste appartementen opgeleverd in Cipres.

310107_1

310107_2

‘s-Avonds is de parkeergarage (ik neem aan tijdelijk) open, dus kon ik ook een kijkje nemen:

310107_3

310107_4

310107_5

Het zal maar net jouw parkeerplek zijn:

310107_6

En zowaar zijn er dus al mensen die ‘s-avonds in hun appartementen zitten….

310107_7

Het ziet er nog wat rommelig uit, maar het is me heel erg meegevallen dat de opleverdatum is gehaald, dus geeft dat alle vertrouwen dat de volgende torens ook ‘op schema’ liggen.

One thought on “Eerste opleverweek

  1. Even ter info:

    Ik heb vandaag contact opgenomen met Heijmans over de opleverdatum van mijn appartement (toren B). Deze stond gepland voor week 8. Mij werd verteld dat alles vanwege vertraging 2 weken opschuift. Wel handig om te weten ivm andere afspraken omtrent het laten leggen van vloeren enzovoort.

Leave a Reply

