LED there be light!

Voor wie mij al wat langer kennen en mijn inrichtings-plannen al een jaar of wat (we zijn intussen al dik tweeëneenhalf jaar bezig met dit gebeuren) hebben moeten aanhoren is het genoegzaam bekend: Anne-Marie heeft een LED-tik. Ze wordt in sommige kringen al als het LEDvrouwtje aangeduid.

Destijds was de tijd echter nog niet rijp: schouderophalend of niet begrijpend keken projectkeukenleverancier en personeel van andere bedrijven mij aan als ik begon over LED verlichting.

Maar er zijn dus ook voordelen aan een langlopend bouwtraject: op een gegeven moment is wat eerst onmogelijk leek, toch wel een optie.

Voorlopig is de oogst naast de kolonie huiskamer ledbollen die ik nu al heb:

6 richtbare ledspots in de keuken, bestaand uit twee sets van 3 – met aan uit sensoren:
Keukenkastjesledspot

Keukenkastjesledspotsensor2

In de kastenwanden 3, 3 en 5 ledspots:
Led_450

En tenslotte in de vloerbedekking van de hal 5 ColorEye RGB ledspots:
Coloreye

Ik hoop dat met al dat licht er wat tegenwicht wordt gegeven bij mijn favoriete meubel’kleur’, zwart.

Ik heb deze week een nieuw bed besteld, jawel, alweer zwart…..

Leave a Reply

