Uit een plaatselijk weekblad: Informatieavond Westerhaghe

RIJNSBURG – Op dinsdag 19 december is er een inspraakavond voor de bouw van een brug en 78 woningen in de tweede fase van project Westerhaghe aan de Sandtlaan/Boslaan in Rijnsburg. De avond start om 19.30 uur in het voormalige gemeentehuis van Rijnsburg en duurt tot ongeveer 21.30 uur.

Belangstellenden zijn van harte welkom.

Nu ben ik altijd zeeeer belangstellend, en bij het huidige informatieluwe klimaat van mijn eigen fase, ga ik mijn licht ook maar eens opsteken over de volgende fase. Tenslotte wordt die brug ook onze brug… als dit de brug is die de twee ‘eilanden’ met elkaar verbindt.

In de categorie bouwfoto’s: Fototje van ‘onze’ parkeerkelder-voetgangersingang (volgens mij)

Bouwplaats091206

2 thoughts on “Uit een plaatselijk weekblad: Informatieavond Westerhaghe

  1. Annemarie
    In de categorie bouwfoto’s: Fototje van ‘onze’ parkeerkelder-voetgangersingang moet volgens mij nooduitgang parkeergarage zijn.
    gr. Pieter

  2. hey Annemarie,

    Ik ben gisteren in mijn appartement geweest, omdat ik uitgenodigd was voor een meetuur.
    Mijn badkamer en keuken zijn zo goed als af. Maar bij andere appartementen in mijn toren is dit zeker nog niet het geval!De binnendeuren zitten er wel al in. Water loopt! Ik sprak een bouwvakker die mij vertelde dat ze zeker 4 weken achterlopen met de bestrating en dat het echt nog wel even duurt voordat ze gaan opleveren. Het was volgens deze man niet mogelijk om eerder de binnentuin op te mogen met auto’s wegens instortingsgevaar. Waarschijnlijk vanaf eind februari dacht deze man. Op de binnentuin moet m.i. ook nog heel veel gebeuren. Ook moet mijn serre/balkon nog dicht gemaakt worden. Het wordt wel erg mooi allemaal, maar nooit klaar in januari. Jammer jammer. Wel blijven schrijven en foto’s maken hoor, ik vind dat je het erg leuk doet!

    Groetjes Miranda.

Leave a Reply

