Sterk staaltje!

Vandaag een mailtje gekregen van de Domo-man: hij gaat staaltjes sturen!

Dus wie weer gaat het toch door. Ik hoop dat ze een beetje snel komen (nooit mijn allersterkste kant, wachten…)

Verder heb ik voor het smalle stukje doorkijkglas naast de voordeur naar een oplossing gezocht, ik wil er geen kralengordijntje ophangen, dus werd het raamfolie.

En om het nuttige met het aangename te vereningen wil ik er een soort van monogram in hebben, mijn voorlopige ontwerp is:

Monogram_realvirtue_1

One thought on “Sterk staaltje!

Leave a Reply

