Een balkon, een balkon, een balkonnetje…

Het gaat allemaal zo zijn gangetje de bouw.

Vertrouwd lang wachten op het verslag van de laatste vergadering… misschien wordt de offerte van de zonweringen meegestuurd.

Buxus heeft een paar steentjes aan de ‘zij-binnen kant’ van de gevel en er brandt ‘s-avonds licht op de tussenverdiepingen van de Cipres, dat lijkt al bijna bewoonbaar!

Ik mis mijn digtale camera die al een tijdje in reparatie is. Zullen er nog feestlichtjes in de kraan komen?

Hier nog een fototje van een paar weken terug, de balkonafscheiding bij Cipres:

Cipres_uitvoering

Het went vast wel, die ruitjes?

7 thoughts on “Een balkon, een balkon, een balkonnetje…

  1. Wellicht is dit al bekend maar toch:
    Ik heb begrepen dat vanaf 15 januari 2007 de oplevering begint en deze zal naar verwachting 3 maanden duren. Medio april moet dan alles opgeleverd zijn.
    Er komt geen open dag meer wel worden de bewoners uitgenodigd voor een kijkmiddag.
    Voor toren F zal dat ergens begin maart zijn.

  2. hoi Anne Marie

    Heeft de laatste toen al een jasje aan, het wordt nu wat kouder dus dat zal wel prettig zijn.
    En een dasje ik bedoel de beglazing zit daar al een beetje schot in.
    Ik ben net zo ongeduldig als jou. Gaat allemaal zolang duren vind je ook niet.

    Groetjes Ton en Yvonne

  3. hoi Anne Marie

    Heeft de laatste toen al een jasje aan, het wordt nu wat kouder dus dat zal wel prettig zijn.
    En een dasje ik bedoel de beglazing zit daar al een beetje schot in.
    Ik ben net zo ongeduldig als jou. Gaat allemaal zolang duren vind je ook niet.

    Groetjes Ton en Yvonne

  4. hoi anne marie

    leuk weer eens wat te lezen over de voortgang van de bouw.
    Ton en ik zijn vorig weekend nog wezen kijken.
    Ik hoop dat je camera snel gerepareerd is af en toe een fotootje op je site is toch wel zo leuk.

    groetjes ton en yvonne

  5. Hallo Pieter, ja, dat ook wel, maar ik krijg de laatste tijd ook erg weinig feedback, dus dat stimuleert ook niet zo.
    Daarom heel hartelijk dank voor je reactie, ik ga weer eens wat verzinnen hoor!

  6. Ik kijk regelmatig op je side en ik miste je verslag de laatste tijd, waarschijnlijk is de reparatie aan je camera hiervan de oorzaak.

    gr. Pieter Noort bouwnr. 102

Leave a Reply

