De keuken is rond!

Ik ben wat terughoudender geweest het laatste halfjaar voor wat betreft de ‘inrichting’ logs, dat krijg je als je merkt dat steeds meer mensen deze berichtjes als de ‘onofficixeble Westerhaghe website’ gaan zien, dan wil je wat meer ‘voor een breed publiek’ publiceren. Maar dit log is begonnen om er dingen op te zetten die me persoonlijk erg aan het hart gaan, en uiteraard is mijn nieuwe keuken daar in een niet onbelangrijk onderdeel in deze context. Het is per slot van rekening mijn eerste, en naar intentie ook laatste keuken die ik in mijn leven zal uitzoeken, en er is dan ook een hoop energie in gestopt – door mezelf, door advies en raad gevende familie en vrienden en ook door een aantal keukenleveranciers. De keuze is uiteindelijk gevallen op een keuken geleverd door de PKL (projectkeukenleverancier), om redenen van gemak, garantie en toch ook zeker prijstechnisch en service was Lestella in de vorm van adviseur Huig een zeer behulpzame en vooral geduldige gesprekspartner. Na een rondje met de Cillit Bang over mijn huidige keuken hier het laatste keukenlog tijdens de bouwfase: voor en na de verhuizing. Voor: let op pikante details zoals de handig geplaatste leidingen die kunnen dienen als functierails!

Keuken_nu

Maar je ziet ook hier het strakke design, waaronder het roestvrijstalen blad, het semi-greeploze van de kastjes en de sierlijke vorm van de kraanhals, zaken die je pas gaat waarderen als je op zoek gaat naar een ‘nieuwe’ keuken. Ik ga er nog een jaar van genieten! Oh ja en hier dus de keuken van na de verhuizing (als de werkelijkheid overeenkomt met de tekening):

P97r159vliet3_2

2 thoughts on “De keuken is rond!

  1. Ja hoor werkt allebei goed, heb ook hg vetweg: werkt ook fantastisch, moet je wel met warm water navegen, lauw werkt al een stuk minder… O, wat klink ik huishoudelijk… maar het feit dat ik dat spul nodig heb om het goed schoon te krijgen zou ook op het tegenovergestelde kunnen wijzen 8)

  2. hahaha, leuk de voor en op papier-na sessie.
    Cillit Bang zeg je? Moet ik ook maar eens proberen? HG spul doet ook wonderen trouwens, met name in de badkuip !!!

Leave a Reply

