D-Day

D-day, decision day, deadline day…

Vandaag 5 januari was voor mij en een aantal andere medebewonders de dag dat keuzelijst 1, Optielijst (1) en Individueel meerwerklijsten uiterlijk bij Heijmans in bezit moesten zijn.

Vandaag dus vrij… Nou ja: op de fiets en met de auto naar een aantal bedrijven om nog op het randje bepaalde zaken helder te krijgen zodat ik de juiste keuzes in kan vullen en aan kan geven.

Eten schoot er vandaag dus bij in.

Maar ik heb het gered, om even over zes heb ik persoonlijk de enveloppe met lijsten in de brievenbus van Heijmans gestopt (na een bezoek aan Woonweide (de DPKL) om een grove berekening te krijgen van de keuken zodat ik kan kiezen tussen de projectleverancier en eventueel een van de concurrerende keukenleveranciers. Helaas was het me niet gelukt om voor D-day een offerte van hun te pakken te krijgen, en vandaag was ‘mijn’ adviseur vrij, dus met de hulp van een collega werd op basis van de tekening en mijn gegevens een berekening gemaakt, en deze was ongeveer gelijk aan die van de twee ckls, waardoor ik besloot bij de (d)pkl te blijven, dus hoefde ik de loze leiding ten behoeve van een tiara niet op de keuzelijst te zetten en na overleg ook niet de wcd voor spotjes geschakeld op een lichtpunt. Zo, dat scheelt weer 1000 euri, voorlopig!

Nu geniet ik na van een welverdiende fles wijn met foute knabbels………. Tot de volgende deadline op 1 februari!

Leave a Reply

