Rekening, hypotheek, notaris, meerwerk

Elke dag kijk ik vol verwachting in de brievenbus: waar blijft de eerste rekening?
Maar zaterdag: niets
Maandag: niets
Dinsdag:
?

Wie weet is SW zelfs zo lief om de rekening pas het kerstweekend in de bus te doen.
Dat zou een leuk kerstkadootje zijn!

Op derde kerstdag mag ik naar de notaris om de hypotheek te tekenen die ik al in oktober vorig jaar dacht te mogen tekenen…. In de verlenging van offerte nummer 3, dus met bereidstellingsprovisie.

Wanneer die hobbel is genomen (correctie: wanneer dat hoogtepunt is gepasseerd) gaan we weer vrolijk verder met het volgende (hobbeltje of hoogtepunt): mijn eerste deadline voor de keuze- en meerwerklijsten. Ook hier moet nog hard aan getrokken worden heb ik het idee, om iets uit Heijmans pen te trekken, het gaat waarschijnlijk nog stressen worden aan het einde van het jaar.

7 thoughts on “Rekening, hypotheek, notaris, meerwerk

  1. Tja, ook bij Raab Karcher kunnen ze er wat van:
    Per mail geen reactie, per telefoon wordt er niet teruggebeld.
    Tenslotte krijg je na drie weken een offerte die stikt van de fouten met een veel hoger bedrag dan voorgerekend en die vervolgens maar twee weken geldig is.

  2. Volgens mij zou per email nog wel moeten lukken. Annette Mos zou volgende week per mail bereikbaar zijn.
    Verder heb ik het idee dat zo duidelijk mogelijk bewerkte kopiexebn van de tekening plus uitleg van wat je precies wilt een eind moeten komen… Ik heb ook geen enkele offerte gekregen, dus neem ik aan dat het aangeven wat je wilt in elk geval voldoende info is voor de deadline

  3. ook bij ons de perikelen rond de deadline meerwerklijsten. Firma Heijmans gemaild voor wat meer duidelijkheid over deze lijsten.
    geen mail terug dus vandaag gebeld, antwoord apparaat we zijn op vakantie tot 6 januari.
    toch leuk als je 5 januari je lijst moet hebben ingeleverd.

  4. Dinsdag heb ik twee rekinging betaald, maar niet gekregen…. hierdoor de rente voorkomen (alleen denk ik niet dat het bedrag ook vandaag bij SW op de rekening staat, maar dat hoop ik morgen te horen.
    Ik voel me nu erg arm 8)

Leave a Reply

