De uitspraak…

is naar verluidt schriftelijk.
zou deze week moeten komen.

Geheel volgens de geest van Sint Nicolaas dus:

VOL VERWACHTING KLOPT ONS HART….

WIE de KOEK krijgt, wie de GARD!

Voor de liefhebber die wil weten hoe dit afloopt:

O wat pret zal het zijn te spelen, Met die bonte harlekijn.

Eerlijk zullen we alles delen, suikergoed en marsepein

Maar, o wee, o bittere smart, kregen wij voor koek een gard

Maar, o wee, wat een bittere smart, kregen wij voor koek een gard.

Maar ik vrees niet dat wij klagen, Vader, Moeder zijn te goed!

Was het ook niet alle dagen, meestal waren wij toch zoet.

Ban dus vrij de vrees uit het hart, Ik wed er ligt geen enkele gard

Ban dus vrij de vrees uit het hart, Ik wed er ligt geen enkele gard

6 thoughts on “De uitspraak…

  1. Heb nu getekend voor verlenging maar niet blij daarmee want 0,25 procent van de hoofdsom per maand dat het langer duurt dan vandaag! Dalende rente nu, dat wel, maar nog steeds 0,4 procent hoger dan wat ik nu heb. Toch weet ik niet of ik er wel goed aan heb gedaan…… Maandag sturen ze hem pas in naar Delta Lloyd, en ik heb gevraagd om nog eens te kijken of het niet verstandiger is om toch voor een nieuwe offerte te gaan (mijn looptijd is deels 5, 7 en 10 jaar) Ik ben geen rekenwonder, maar volgens mij is het geen simpel rekensommetje van 0,4 is hoger dan 0,25….

  2. Mijn hypotheekofferte loopt gelukkig? pas in januari af, maar ook dan moet ik bereidstellingsprovisie gaan betalen. En daar zit ik nou niet op te wachten. Je hebt denk ik gelijk dat er veel meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

  3. Vandaag belde mijn hypotheekadviseur.
    Ik moet morgen echt weten of het wel vertrouwd is om de offerte te verlengen, anders weet ik niet of ik daar wel verstandig aan doe…. Ik ga dan morgen de notaris maar eens polsen…. Het is toch echt te gek dat men helemaal niets kan zeggen, ik denk dat er een heleboel mensen zitten met verlopende hypotheekoffertes? 😦

  4. Over de verwachte uitspraak ben ik gisteren weer eens in de telefoon geklommen. Volgens SW is er nog steeds geen nieuws, verwachten dit toch wel binnenkort. Maarja met de feestdagen zo voor de deur mag het wel gaan opschieten, voor je het weet is het 27 decmeber

    Geen Nieuws is Goed Nieuws? Blijf toch mijn twijfels houden over het hele verhaal.

  5. SW heeft gisteren nog contact gehad met de advocaat en er was nog geen uitspraak binnen.
    Wel is er op 14 december een kopersbijeenkomst gepland, tijd en plaats zijn nog niet bekend.

  6. IK hoor net van een welingelichte bron binnen de gemeente Rijnsburg dat de rechter nog geen uitspraak heeft gedaan en dat zij mij op de hoogte zou houden…

Leave a Reply

