Uitspraak, hoezoe uitspraak?

Omdat de rechter wat te optimistisch had ingeschat dat ie gisteren wel een uitspraak zou kunnen doen, waren onze verwachtingen uiteraard hooggespannen.

Naar verluidt had hij echter eerst weer de gemeente inspraak moeten geven op de nieuw ingebrachte stukken, waarna de klager weer het recht had om daar op te reageren….

Afijn, je begrijpt het al, het duurt langer. Nog wel tot na de eerstepaaldag van 4 november.

Het schijnt volgens de vandaag in de bus gekomen brief van SpiritWonen om de luchtkwaliteit te gaan.

Nou neem ik aan dat dit niet om de stankoverlast gaat, maar over het percentage lucht dat nog zichtbaar is vanuit het huis van de klager, of de licht-inval.

Op zich kan ik me daar iets meer bij voorstellen, met een kleuterschool pal onder mijn raam.

One thought on “Uitspraak, hoezoe uitspraak?

  1. Ja de lichtinval, dat zou ook nog kunnen. Ik vond het al een beetje vreemd dat iemand die een Hummer rijdt klaagt over de luchtkwaliteit………

Leave a Reply

