PAAL!

4 thoughts on “PAAL!

  1. Hoezo dan, gaat de rente stijgen?
    Het is toch alleen maar beter voor de koper als het langer duurt voordat de bouwvergunning definitief wordt? Wat ik begreep gaat ook dan pas je rente in?

    Volgens mij is het half november op zijn vroegst, na de zes weken bezwaarperiode op de uitspraak van de bezwaarperiode…. 😉

  2. Het bouwen gaat tenminste door!!

    Weet iemand hoe het nou staat met de definitieve bouwvergunning, oftewel wanneer wordt deze onherroepelijk??? Ik wil mijn hypotheek laten passeren…

  3. Het bouwen gaat tenminste door!!

    Weet iemand hoe het nou staat met de definitieve bouwvergunning, oftewel wanneer wordt deze onherroepelijk??? Ik wil mijn hypotheek laten passeren…

Leave a Reply

