Take a chair….!

Ooit, als ik groter ga wonen, dan wil ik een luie stoel.

Dat was mijn voornemen, want op dit moment heb ik daar niet echt de ruimte voor.

Dus in mijn verzamelmap met ideeën voor later kwamen een aantal stoel-ideeën.

Bijvoorbeeld deze, de ultieme luie stoel, en nog design bovendien, de schommelstoel van Le Corbusier (uiteraard als replica):

Maar andere stoelen zijn ook niet lelijk, en deze, die aan- en van elkaar af kan, vond ik ook wel iets, de Sinus:

Maar praktisch ben ik ook wel, en zou het daarom niet fijn zijn als een van mijn favoriete bezigheden, op dit moment uitgevoerd in gebochelde toestand, ook niet comfortabel zou kunnen worden beoefend vanuit de luie stoel, zonder een zeer broeierige zone en ongemakkelijke houding?

Oftewel, graag een luie stoel met aanhangtafeltje, zoals bijvoorbeeld deze van Hxfclstra uit het Now!Sit programma:

Ja, okee, dat lijkt me wel wat… tegen die tijd zal ik eens kijken hoe die zit, en ook er uit ziet, hij is van zwarte stof, ook eens kijken of dat een beetje mooi is en blijft…

En dan…. dan loop je over de woonbeurs, waar je ook toevallig al de Sinus ziet staan, en kom je deze tegen:

Hij is ook nog eens in de aanbieding…..

Resultaat: Een veel te grote stoel, veel te vroeg in huis, moet met aanhangwagen worden opgehaald in Waddinxveen.

Nee, geen dingen kopen voor je nieuwe huis klaar is….

One thought on “Take a chair….!

  1. ha ha ha , geweldig.
    Misschien te vroeg, maar …. dan heb je wel alvast iets heel moois !!!!
    Jammer dat je geen zolder heb waar je wat “ouds” neer kan zetten zodat je alvast kan gaan genieten van dit “nieuws”.

Leave a Reply

