Gegen die Wand

Al heb ik mijn lichte twijfel over het werkblad, ik blijf mijn keus het aantrekkelijkste patroon vinden. Iets meer twijfel heb ik bij de achterwand die ik koos (zie enige logs naar beneden). Alternativen hiervoor, meer passend bij de keuken, vond ik weer op de site van Dekker:

En als alternatief voor de (in mijn ogen) minder elegante oplossing van een ruimte tussen twee kastjes waar de handoek kan hangen, een railsje langs de achterwand, over de hele lengte (dus de hoek om) zoals op dit kleine fototje:

3 thoughts on “Gegen die Wand

  1. Het waren diepe ribbels, ik heb gevoeld. De draaiingen achterwand daarentegen had een heel vaag relixebf, gewoon een beetje ruw. Er is ook een effen alu-look achterwand in mdf, mocht het composiet te duur zijn, dan misschien dat….

  2. Ik zal donderdag eens mijn licht opsteken of het daadwerkelik ribbels zijn of dat het gewoon een ribelindruk maakt 😀
    Want dan mag ik weer naar de pkl, mijn wijzigingen doorspreken

  3. Zijn het ribbeltjes? Niet doen, drama om schoon te maken. Vond die uit je eerdere log wel mooi.
    How about die “glazen” achterwand ?
    Rails langs achterwand klinkt/ziet goed.

Leave a Reply

