Kijk een keuken…. zoek de zeven verschillen

Boven de keuken zoals mij gezonden door de pkl

Onder mijn poging dit lage resolutie bestand op te leuken met de ontbrekende details

Tja, ik weet het niet, ik ga weer twijfelen aan mijn keuze om twee kleuren frontjes te nemen, het idee is leuk, maar staat het wel? Het kan zijn dat het komt door mijn gebrekkige knip-en-plak werk, maar ik vind dat smalle bovenkastje in de hoek zo ielig uitkomen, en de zwarte combimagnetron weer niet goed afsteken bij de alu-ribbelfrontjes. Het enige waar ik wel heel blij mee ben is het alu vinyl dat ik er onder heb verzonnen!

De pkl deed in de offerte 20 procent van de adviesprijs van alle onderdelen van de keuken af, is dat wel redelijk? Ik hoor heel verschillende dingen, sommigen krijgen 40 procent van de inbouwapparatuur af, maar gaat er dan van de rest nog wat af?

4 thoughts on “Kijk een keuken…. zoek de zeven verschillen

  1. Kan dat dan, een keuken onder de stelpost uitzoeken? Dat lijkt me een uitdaging😀
    Maar je bedoelt: ze trekken het bedrag van de stelpost af door een – bedrag bovenaan de sectie ‘keukenmeubels’ te zetten, en dan doen ze er van het eindresultaat 20 procentjes af? Klopt ja, bij mij ook, en heb je dan minder duur, moet je bijbetalen want dan is je korting ook – 🙂 Zorgen dat je op het onderdeel meubels ietsje hoger uitkomt (neem nog maar een apothekerskastje (!), anders ben je op dat onderdeel inderdaad juist duurder uit.

  2. Ook aan ons werd 20 procent korting beloofd op de keukenmeubelen. In de offerte stond echter dat er alleen 20 procent korting werd gegeven over het bedrag boven de stelpost. Als je een keuken voor een bedrag onder de stelpost uitkiest dan dus ook geen 20 procent korting. Dit lijkt mij erg oneerlijk. Wie heeft ook deze ervaring.

  3. Ziet er strak uit, mooi. Persoonlijk zou ik voor een rvs/alu combmagetron kiezen.

    Heeft de showroom (of evt. andere) voorbeelden van zo’n hoekopstelling? Dat geeft een beter idee dan een tekening.

    Mij werd verteld dat ik 30% korting op apparatuur kreeg, eerlijk gezegd geen idee of dat zo is of niet, want er wordt een totaalprijs gepresenteerd.

Leave a Reply

