Het grotere geheel: DE keuken

Nog steeds in afwachting van de keukenofferte wil ik toch alvast wat van de daarin becijferde keuken kwijt, hopende op een therapeutische werking.

Ik heb in de showroom van de pkl wat foto’s genomen van de 2 beoogde kleuren van mijn kastfrontjes (hoofdmoot basalt, accenten alulook geribbeld):

Hieronder de combinatie van het aanrechtblad en de achterwand:

Het greepje van de kastjes is zo’n richel die een geheel vormt met het frontje:

Ik heb gekozen voor een maxi line (hoge onderkastjes) keuken, in de toonzaal stond er eentje – wel met alleen basaltkleurige frontjes, voor het idee hierbij de foto:

Als ik dit allemaal bij elkaar moet denken, weet ik niet of het wel een harmonieus geheel gaat worden. Ik hoop dat de tekening van de pkl daar wat inzicht in geeft. Zelf twijfel ik een beetje over het aanrechtblad en de achterwand…

2 thoughts on “Het grotere geheel: DE keuken

  1. Hoi MC, projectkeukenleverancier is pkl, maar ik vind dat zo’n scrabblewoord dat ik maar besloten heb het af te korten tot pkl. Hij moet toch nu eens opschieten met zijn offerte, ik wil schrikken / blij zijn 😀 (uiteraard afhankelijk van wat het allemaal moet gaan kosten)

Leave a Reply

