Wat een bak!

In het kader van een bezoek aan de projectkeukenleverancier (offerte moet nog komen) ging ik eens wat dieper in op het thema ‘ronde spoelbak’. Deze vorm trekt me erg aan, maar omdat de projectkeukenleverancier maar met 1 ronde spoelbak op de proppen kwam, in dit geval aluminiumkleurig, (er was in de showroom ook een zwarte, al vond ik die wat aan de ‘grove’ kant) leek me zwart toch ook wel erg leuk. Hieronder een aantal gevonden exemplaren, kiezen is nog niet makkelijk!


Boven: zwarte spoelbak bij pkl

Boven: Luna van Villeroy & Boch

Boven: Cosmo 5 van Blanco

Boven: Pamira PMG 654 E van Franke (erg duur)

De vraag is uiteraard: welke zal ik kiezen?

One thought on “Wat een bak!

Leave a Reply

