Koude douche?

Ondanks wat uitleg en de vele vragen op de meer en minderwerk bijeenkomst is er niet veel nieuws onder de zon, en weinig echt opzienbarende of zeer gunstig uitvallende antwoorden.
Voorbeeld: zijn de stopcontacten op xe9en meter 5 of op 30 centimeter van de grond? (er was wat verwarring wegens verschillen in tekst). Antwoord; op 1 meter 5. Dus als men ze wil laten zakken uit het zicht is men weer bijna anderhalf duizend armer. Wat doe ik? Ik laat ze zitten.

Wel zijn de leverancies van badkamer (stelpost) en tegelwerk (stelpost) bekend nu, niet naast de deur helaas, maar dan kom je nog eens ergens.
Daarom gaan we deze week eens naar badkamers kijken in Gouda.

Verder is het bouwvak, dus gebeurt er niet veel. Na 8 augustus mag ik een afspraak maken over individueel meerwerk.

Wel leuk is dat ik daar kennis heb gemaakt met een aantal medebewoners, ook twee directe buren (en dan vergeet je verdorie mailadressen uit te wisselen).

Ik heb me ook nog opgegeven als “ogen en oren van Westerhaghe”, een soort klikspanen-brigade dus, die aan de leden van het bewonersplatform doorgeeft wat er leeft in de wijk (vandalisme, verwaarlozing, overlast, dat soort gezellige zaken).
Mijn flat is niet zo sociaal, dus men was al blij met mijn halve oog en oor (ik hoor niet zo veel, en zie nog minder), of in elk geval met de intentie.

3 thoughts on “Koude douche?

  1. Klinkt allemaal toch wel een soort als positief !!!
    Voor je het weet, zit je in je paleisje.
    Mijn project gaat definitief door, is deze week schriftelijk bevestigd, jippiieeee.

Leave a Reply

