Eerste paal wordt geslagen….

In oktober.

Als alles goed gaat. Ja, snel is anders, maar vergunning D is weer vertraagd, vergunning E kan pas na het afgeven van D en dan heb je dat. Niet leuk, maar je doet er weinig aan.

Dus als je het positief bekijkt: kun je nog een tijdje doorsparen…. En maar hopen dat de rente laag blijft.

Bovendien is er halverwege volgende maand een meer- minderwerk bijeenkomst bij de bouwer, dan hoor je weer eens iets, toch minimaal wat de veranderingen die je zou willen maken kunnen gaan kosten.

2 thoughts on “Eerste paal wordt geslagen….

  1. Hee ik krijg geen bericht meer als iemand heeft gereageerd op mijn log? Sorry hoor… Ehm, ik geloof het wel๐Ÿ˜‰ want ik heb twee keer iets getekend ook al is de hypotheek nog steeds niet in zicht en de bouwvergunning volgens mij nog steeds niet officieel definitief….๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ
    weet je, je leert zo wel om geduldiger te worden (of lijdzaam, of onverschillig, of afgestompt…)

  2. Ghe.. great minds think a like.. Ik dacht gisteren, toch eens kijken hoe ‘t met A-M gaat en zie hier.. Er is actie op het bouwfront ! Ben je nu al concreet eigenaar van je nieuwe huis ?๐Ÿ˜€ (m.a.w. mag ik je nu formeel feliciteren ?)

Leave a Reply

