One down, one to go…

Er ligt een flat tegen de grond, en het puin is al aardig weggeschept. De andere vertoont ook al redelijke gaten dus wie weet voor het weekend ook wel de beuk er in, maar die is een tikkie groter.

Nu is er nog steeds een bewoner die bezwaar maakt tegen van alles en nog wat, het park dat weg gaat, de lelijke flats voor zijn neus (de oude was trouwens echt lelijk en stond ook voor zijn neus) en noem maar op. Er verschijnen af en toe smeuiige stukjes in de krant.

Maar het is weer belachelijk stil op het punt van informatievoorziening naar de kopers en toekomstige bewoners toe, het is weer hoog tijd voor een nieuwsbrief. Ik weet dus nog steeds niet of die bouwvergunning nu al vergeven is, ook al is de sloopvergunning duidelijk rond

De hypotheekakte ligt al bij de notaris dankzij een overijverige aktie van hypotheekvisie, maar of ie het binnen de termijn gaat halen mag Joost weten.

Feit is in elk geval dat mijn arbeidscontract het lijkt te winnen van het hypotheekcontract. Ik heb in elk geval een brief waarin man en paard (vrouw en salaris dan) worden genoemd. Het contract zou deze maand nog in papieren vorm verschijnen maar op zich is een behandtekende brief ook mooi. Dus ik ga een stapje omhoog in loon en krijg pensioen, allemaal nog even in gang te zetten, maar daar loop ik vanzelf goed achteraan Ook mag ik spaarloon gaan afsluiten, dus dat is mooi meegenomen, en een opleiding is ook okee, alleen komt daar een beding bij dat als ik twee jaar na diploma behalen uit dienst ga, ik het hele bedrag weer mag terugbetalen. Maar dat ben ik uiteraard op dit moment totaal niet van plan.

In elk geval is daar dus wat gebeurd, nu nog in de vergunningen-berichtgeving en er zit weer schot in de zaak!

Leave a Reply

