De beuk er in?

Ja ik weet het, om nou te zeggen dat dit weblog overstroomt van de berichten… En dat komt door mijn drempeltje wanneer ik vind dat ik eigenlijk niets te melden heb. Hoe langer dat duurt des te hoger de drempel. Dat schiet dus niet op.

Er staan hekken om de twee flats die nu gesloopt gaan worden. Er zijn wat ruiten gesneuveld, en er staan een paar busjes van de mannen die daar lawaai maken. Dus het zal toch niet lang duren of er zit een deuk in de buitenkant.

Maar de bouwvergunning is er (volgens mij) nog niet door, ik heb in elk geval daarover nog niets vernomen, ook al werd er wel geschreven in een van de nieuwsbrieven dat deze rond deze tijd zou moeten worden afgegeven.

Inmiddels zit ik weer in een hypotheekofferte fase (de rente ging stijgen, dus was het tijd om dan maar weer een offerte aan te vragen). Dus weer werkgeversverklaring en dergelijke bij elkaar scharrelen.

Over werkgever gesproken, ook daar zit een contract in de offertefase omdat ik daar ook weer eens een offensief heb geopend. Ik hoop op 1 april weer een contract te hebben, dan kan ik mijn volgende werkjaar (snel gaat dat) weer met een (hopelijk vast) contract beginnen. Hopelijk wordt er daarin ook wat aan arbeidsvoorwaardelijke zaken geregeld die al een jaar in de pen (of zelfs nog niet in de pen) zaten.

Het wordt een race welk contract er het eerst wordt getekend: het arbeidscontract of het hypotheekcontract… Maar ik gok nu toch op het arbeidscontract, gek he?

Leave a Reply

