Nieuw jaar-nieuwe ronde-nieuwe kansen-optiegesprek

Vanavond dan een brief in de bus, van de makelaar nog wel, jawel helemaal zonder aansporing een communciatieuiting van de verkoopkant, hoera, het leeft nog.

Ik ben nummertje twee op de lijst met gegadigden, en mag dus kiezen wat ik maar wil behalve wat nummer 1 wil als nummer 1 nog wel iets wil, en in het geval nummer 1 niets meer wil ben ik nummer 1.

Na deze verhelderende uitleg waaruit met name mijn meligheid blijkt, kan ik melden dat ik tijdens dit gesprek de concept koop-/aannemingsovereenkomst krijg. Klinkt goed, toch? Of dit ook betekent dat tussen dit overhandigen en het kopen weinig tijd (opeens) zou zitten, weet ik niet. Daar hebben ze het niet over in de bief dus dat hoor ik wel. Ik moet ook persxe9 op de aangeduide tijd komen opdraven, vanwege (de blijkbaar boven alles verheven) volgorde van de lijst. Anders moet ik maar iemand anders sturen. Flexibel na al dat wachten en uitstel zijn ze wel! Dus vooruit dan maar, ik regel wel wat, zo vaak doe ik dat ook niet.

Wordt dus weer wat spannender, wordt dus binnenkort vervolgd……

Leave a Reply

