Ieder nadeel hep z’n voordeel?

Omdat alles zo lang duurt heb je tijd om nog eens wat te dagdromen over hoe de toekomst er uit kan zien, en door gesprekken met vrienden en omdat het spaarpotje steeds groeit (niet zo verschrikkelijk, maar toch) kreeg bij mij het idee om voor een groter appartement (noem het semi penthouse als je wilt) in de race te gaan.
Op het moment nog de vraag of ik de hypotheek daarvoor kan krijgen, en dan zit ik wel bijna twee keer zo zwaar, maar je hebt dan ook wel wat. En met meer ruimte kun je later eventueel een extra persoon huisvesten (ik denk dan aan een van mijn ouders mocht dat zo uitkomen).
Ik hink nog op twee gedachten, aan de ene kant vind ik het mooi, aan de andere kant vind ik het een beetje overkill.
Maar het houdt in elk geval de boel weer een beetje levendig. Hopelijk is het inderdaad nog tijd om mijn ‘definitieve keuze’ te wijzigen als dat wenselijk is…..

Leave a Reply

