Over contracten en de dingen die voorbijgaan…

Gisteren op kantoor gebeld naar de makelaar: Het koopcontract zal naar alle waarschijnlijkheid pas in januari kunnen worden getekend… papieren nog niet in orde, etc. vaag en weetikveel: Blijkbaar word ik volgende maand nog gebeld om mijn ‘definitieve keuze’ kenbaar te maken. Hoeveel keer moet je dat kenbaar maken? Maar ach… meer tijd om door te sparen.

Ook schijnt gisteren de absolute knoop te zijn doorgehakt wat betreft de overname van het bedrijf, dus zijn mijn twee baasjes vanaf nu hopelijk veel minder gestressd en neurotisch… een hele rust. Ik kreeg te horen dat mijn contract ongewijzigd is overgenomen. Tja, hoe begin ik nu weer over loonsverhoging…?

In elk geval dus op korte termijn zicht op een vast arbeidscontract, en verzicht op een koopcontract in januari. Oh ja en van de woningbouw mag ik ook nog gewoon meedoen met de keuze voor een huurwoning, da’s toch aardig!

Leave a Reply

