Oktober woonmaand?

De maand oktober is aangebroken, maar geen contract in zicht (ook niet voor wat betreft mijn baan!) en geen communicatie door de makelaar. Slechte zaak natuurlijk: maar ja, een klant die al te graag wil kopen hoef je niet extra na te lopen zal het motto misschien zijn?
Natuurlijk klim ik daarvoor weer over mijn beldrempel heen en ga volgende week maar weer eens proberen een gesprek te regelen (optiegesprek? hoezo optie) liefst met de man die het vorige gesprek ook wel aangenaam overkwam.
In de krant een rectificatie over de voorgenomen vrijstelling; burgers mogen na 30 september nog een maand lang schriftelijk bezwaar aantekenen. Is dat wat? Ook wat dat betreft wil ik wel eens weten waar nu eigenlijk de planning gebleven is, volgens mij is de kust pas over een maand veilig.

Leave a Reply

