Voorbarige woningbouw

Lees ik vanavond in ons plaatselijke sufferdje: Raadscommissie bespreekt woningbouw Boslaan (bedoeld wordt plan Westerhaghe 1e fase).
In het stukje lees ik o.a. dat de raadscommissie het nog lang niet eens is met de bouwvergunning en dat ook na de vergadering het plan nog vier weken ter inzage ligt voor elke bewoner (van het dorp of van de huidige wijk, da’s niet helemaal duidelijk) die er mogelijk bezwaar tegen aan kan tekenen

Of de raadscommissie heeft ingestemd staat helaas niet in het stukje

Toch ook weer iets nieuws dat ik nog niet had gelezen in de kopersbrochure: er komen verschuifbare glazen puien op de balkons (overal?) tegen de te verwachten geluidsoverlast. Leuk, glazen pui op balkon maakt serre

Eerst zien, dan geloven…..

Trouwens, ik weet nog steeds niet of de andere koper al dan niet oog heeft voor ‘mijn’ keus, wel ben ik gebeld (toen ik in de auto zat) door de makelaar die vroeg welk bouwnummer mijn 1e keus is. Dat wist ik niet uit mijn hoofd, dus heb ik hem doorverwezen naar de woningbouw, die deze op het beruchte formulier heeft staan (dat door de andere ‘koper’ trouwens niet is ingeleverd – volgens Sonja van de woningbouw, vandaar dat ze niet konden natrekken of onze keuzes overeen kwamen). Dat was maandag, sindsdien niets meer vernomen….

2 thoughts on “Voorbarige woningbouw

  1. Ja, maar ik denk dat dit een storm in een glas water is hoor, ze hebben hier al zoveel over vergaderd..
    En de flat die gesloopt moet worden is al helemaal met hardbord dichtgespijkerd bij de (nood) in- en uitgangen.šŸ˜‰

  2. Welk plan ligt ter inzage ?
    Volgens mij kunnen bewoners bezwaar aantekenen tegen de vergunningsverlening en helaas pindakaas, zonder bouwvergunning mag er geen spa de grond in..
    Overigens zou men je op het gemeentehuis toch wel moeten kunnen informeren over de stand van zaken mbt de bouwvergunning..šŸ˜‰

Leave a Reply

