Exit….

een periode van wachten.

Vandaag berichtje van Sonja van de woningbouw op mijn vraag naar info omtrent de mogelijke vertraging vanwege het uitstel van de kopersbrochure. Blijken de brochures gewoon bij de makelaar te liggen….

Verder exit Atkins, na 15 kilo liet hij me in de steek. Moeilijk om het koolhydraatprincipe vaarwel te zeggen, toch wel, maar ik ga nu weer lijnen volgens het calorie verminder principe, maar ik ben nu met name wel gericht op minder suiker zowiezo, en daarnaast de calorieen tellen.

Back to business: vandaag het lopend krediet op mijn betaalrekening opgezegd omdat de hypotheekverstrekker daar bezwaar tegen maakte. Bijzonder pietluttig, die 900 euro dat je rood mag staan tegenover die anderhalve ton die je leent, een beetje scheef. Maar okee, ik ga nu mijn rekening met argusogen monitoren, en zal zorgen dat ie niet langer dan een dag – als dat voor komt – rood blijft staan.

Ook bij de rabo wilden ze graag mijn verzekeringen doorlichten en kijken of dat niet veel handiger en goedkoper bij hun kan. Is daar dan zo’n grote marge op dat iedereen mij zo graag wil verzekeren? Ach, een keer voor laten rekenen is wel prettig, om een idee te krijgen. Al is het maar om bij de volgende berekening een andere achter de hand te hebben….

2 thoughts on “Exit….

Leave a Reply

