Stilte voor de storm

Er gebeurt momenteel weinig, dus trappel ik in stilte. Hypotheek adviseur A, die heel veel werk heeft gedaan, maar helaas voor hem niet meer aan kop staat, stuurde een mail dat hij de offerte (bij PVF Achmea) de deur uit heeft. Hoe meer offertes, hoe meer vreugd. En wie weet zakt deze nog. Ik heb hem toch nog maar een mailtje gestuurd om te vragen of ie niet boos is dat ik hem heb laten schieten voor B met het Delta Lloyd aanbod. Zijn vorige mail was een beetje van ‘ik hoop dat ik nog wel in beeld ben?’. Ja, ik kan nu eenmaal (behalve dat ik het ook een betrouwbaar iemand vind) alleen maar naar de uiteindelijke rente en hoogte van de hypotheek kijken om mijn beslissing op te baseren. En tegen B zeggen: hee, goeie deal, maar nee bedankt, ik vraag deze wel via A aan, dat vind ik ook niet zo kunnen. Ik ben niet hard genoeg denk ik….

Leave a Reply

